Att ta tummen ur!

Hejsan hoppsan! här ekar det tomt... längesen jag var aktiv på bloggen, förlåt men livet har kommit i mellan. Mycket som har hänt må jag säga men allt för mycket för att ta upp.. men nytt år, nytt jag brukar man väll säga? ja idag tog jag tummen ur och gjorde nått jag velat göra så länge men ba skitit i.. jag har köpt ett gymkort!!! Tyra Lindgren? va? har du? tänker ni säkert nu å japp det har jag! stolt må jag säga! nu ska det tränas! Imorgon har jag sovmorgon till 12 och det ska utnyttjas på gymmet! 

Har även fått schemat för februari och det blir jobb i helgen ser det ut som, men det passar bra medan Kevin lix är i fjällen med Boysen. Då passar jag på att dra in pengar! vilket kommer att behövas! hahah nä ska försöka bli bättre på att blogga och vara mer aktiv här! Ni få ha det så gott så länge!

 
 
Allmänt | |
Upp